Napoje gronowe to doskonała przyprawa do letnich potraw, zwłaszcza lekkich dań i sezonowych specjałów - na przykład szparagów. Zblanszowane na białym trunku, o wyraźnym charakterze kwasowości, takim jak Sauvignon Blanc czy Pinot Grigio, jeszcze bardziej uwydatnią swój smak i pozostaną chrupkie. Podobnie w przypadku sezonowych sałatek, których dressing z dodatkiem Rosé lub lekkiego, czerwonego Pinot Noir sprawi, że smak naszego dania będzie jeszcze bardziej wyrazisty. Po więcej inspiracji można sięgnąć na stronie KuchniaLidla.pl, która oferuje szereg propozycji doprawionych winem.
Napoje kwiatowe to prawdziwy rarytas dla zmysłów. Kwiaty dodają nie tylko subtelności potrawom, ale także bogactwa smaku i aromatu. Dlatego w tym przypadku, warto sięgnąć po pozycje, które charakteryzują się świeżym i dynamicznym smakiem, z wyraźną nutą kwasowości. W tej kategorii królują wytrawne i półwytrawne trunki z nutami białych kwiatów, zielonego jabłka, gruszki czy cytrusów. Odmiany Godello czy Roero Arneis będą idealnie komponować się z sezonowym risotto, małżami z czosnkiem lub zielonymi warzywami. W letnich klimatach sięgamy także po trunki owocowe, których delikatność i subtelny smak idealnie oddają energię tego sezonu. Często są one jeszcze młode, co dodaje charakterystycznej świeżości. Kluczem do ich wyboru jest przede wszystkim obecność intensywnych nut owocowych - malin, poziomek, soczystej gruszki, jabłek, mandarynek czy truskawek. Fani takich smaków, z pewnością docenią owocowo-kwiatowy bukiet Toscana Bianco lub słodszy, włoski Appasinero.
O Winnicy Lidla: Winnica Lidla to platforma do rezerwacji online. Jak działa? Użytkownik dodaje wybrane produkty do koszyka. Po potwierdzeniu złożenia rezerwacji, produkty wyruszą w drogę do dowolnie wybranego sklepu sieci Lidl na terenie Polski. Po dostarczeniu rezerwacji do sklepu, klient otrzyma SMS z informacją o możliwości jej realizacji. Od tego momentu użytkownik ma 7 dni na zakup zarezerwowanych produktów w wybranym sklepie, przy czym przed zakupem dodatkowo weryfikowany jest wiek kupującego. Więcej informacji o Winnicy Lidla można znaleźć w zakładce "Najczęściej zadawane pytania".
Materiał promocyjny Public Relations Winnicy Lidla