Burger King planuje wprowadzić do swojej oferty bezmięsnego burgera. Klienci nie poczują różnicy

Kolejna marka robi ukłon w stronę wegetariańskich klientów. Tym razem jest to Burger King - firma, która bynajmniej nie kojarzy się z wegetarianizmem. Popularna sieciówka testuje właśnie nowe burgery stworzone na bazie roślin. Jak zapowiada się przyszłość takich kanapek? Czy na stałe zagoszczą w menu marki?

Obecnie coraz więcej firm odpowiada na potrzeby zmieniających się trendów żywieniowych. Kolejna marka, tym razem związana stricte z branżą fast food, podjęła wyzwanie i planuje wprowadzić do swojej oferty opcję wegetariańską.

Niemożliwy Whopper

Nowa kanapka sieci Burger King - Impossible Whopper - posiada wszystkie składniki znane nam z  klasycznej wersji poza kotletem. Jest on bowiem wykonany w całości na bazie produktów roślinnych. Impossible Foods, czyli firma która stworzyła ów roślinny zamiennik, dołożyła starań, by osoby go jedzące nie zauważyły różnicy pomiędzy wersją mięsną i wegetariańską. Sprawili nawet, że kotlet wydaje się być krwisty. Cena takiej kanapki ma być droższa od klasycznej wersji o dolara.

Sieciówka opublikowała filmik, w którym klienci testują nową kanapkę. Wyglądają na szczerze zdziwionych faktem, że zwykły Whopper, którego zamówili, to tak naprawdę wersja bezmięsna. 

Gdzie znajdziemy nową propozycję?

Gdzie możemy spróbować wegetariańskiego burgera? Niestety faza testowania odbywa się na razie tylko w USA, w Saint Louis. Prawie 60 lokalizacji słynnej sieciówki umożliwia swoim klientom skosztowanie specjalnej kanapki. Jeśli produkt im się spodoba, najprawdopodobniej zostanie wprowadzony do stałej oferty na terenie Stanów Zjednoczonych, a nawet reszty świata, gdzie Burger King prężnie rozwija swoją działalność.

Burger King słynie z bardzo mięsnego menu. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak ich pomysł zostanie odebrany przez klientów. Co myślicie o takiej inicjatywie marki? Czy wegetariańskie kanapki zajmą stałą pozycję w menu sieciówki?

Zobacz również:

Kolejny wegański przysmak w IKEA. Tym razem w sklepach sieci będzie można spróbować lodów truskawkowych

Lidl coraz bardziej angażuje się w akcję zero waste. W jednym ze sklepów pojawiła się półka z żywnością przecenioną o 70 procent

Więcej o: