Lidl: Partia młodej kapusty wycofana ze sprzedaży. Sklep wyjaśnia, jak można ją zwrócić

Partia młodej kapusty została wycofana ze sprzedaży w sieci sklepów Lidl. Odkryto zbyt dużą ilość substancji chemicznych. Której partii dotyczy zwrot i gdzie można go dokonać? Odpowiadamy.

Lidl wycofuje partię młodej kapusty

4 czerwca na stronie internetowej Lidla pojawiła się informacja o wycofaniu ze sprzedaży partii młodej kapusty. Sieciówka wydała specjalne oświadczenie, w którym informuje o tym klientów i zachęca do zwrotu tego produktu. Jednocześnie podkreśla, że badanie zleciła samodzielnie, tak samo, jak tysiące innych.

Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość i bezpieczeństwo oferowanych przez nas produktów, dlatego też, aby sprostać Państwa zaufaniu, przeprowadzamy kilka tysięcy badań rocznie w akredytowanych, niezależnych, zewnętrznych laboratoriach.

Dlatego też Lidl zdecydował się na wykonanie testu na obecność substancji chemicznych na kapuście, którą zakupić można było w "Ryneczku Lidla" pod koniec maja. Okazało się, że na jej powierzchni znajduje się zbyt dużo pozostałości środków ochrony roślin.

Lidl wycofuje partię młodej kapusty.
Lidl wycofuje partię młodej kapusty. Fot. materiały prasowe

Gdzie zwrócić wycofaną kapustę?

Z powodu negatywnych wyników badania, sieciówka wycofała młodą kapustę z numerem partii L 21/05, którą zakupić można było pomiędzy 28 a 31 maja 2019. Akcja dotyczy wszystkich sklepów w województwach lubelskim, łódzkim, małopolskim, mazowieckim, podkarpackim, śląskim, świętokrzyskim i wielkopolskim. Aby dokonać zwrotu, wystarczy udać się do dowolnego sklepu Lidl. Nie jest wymagane okazanie paragonu.

Zobacz również:

Więcej o: