Wszystkie Starbucksy zamknięte. A co z KFC, Burger Kingiem i innymi lokalami AmRest? Sprawdzamy

Koronawirus rozprzestrzenia się w szybkim tempie. Dowiadujemy się o kolejnych wypadkach zakażenia w Polsce. By temu przeciwdziałać, wprowadzono zalecenia odnośnie do pracy restauracji i lokali gastronomicznych. Od kilku dni do odwołania mogą prowadzić jedynie sprzedaż na dowóz i na wynos.

‘Comfort food’ równie ważny

Robiąc zapasy na okoliczność zaleconego pozostawania w domach, raczej skupiamy się na produktach niezbędnych (Jak robić zapasy? W tym artykule sprawdzamy, w co najlepiej się zaopatrzyć). Jednak nie samym chlebem żyje człowiek i ‘comfort food’ jest równie ważne, szczególnie w obliczu dość stresującego czasu. Niektórzy więc decydują się na kupno dań w restauracjach typu fast food. A jak działają te najsłynniejsze lokale?

AmRest to operator kilku największych sieciówek fast food, między innymi KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. Czy te lokale zostaną zamknięte na czas rozprzestrzeniania się koronawirusa?

Restauracje otwarte, ale…

Jak czytamy na portalu Horeca Trends, restauracje, które znajdują się w centrach handlowych są obecnie zamknięte, zaś te, które funkcjonują osobno, pozostają otwarte. Wszystkie kawiarnie sieci Starbucks zostały tymczasowo zamknięte. W lokalach, które funkcjonują wprowadzono pewne zmiany. Można do nich wejść jedynie po to, by zamówić lub odebrać jedzenie. Pracownicy sieci zachęcają do zakupów przez okienka drive through.

Obsługujemy zamówienia z dostawą do domu. W obecnej sytuacji oferujemy usługę bezkontaktowego dostarczania posiłków pod drzwi klienta, promujemy także opcje płatności online. Torby, samochody dostawcze, jak i sprzęty do płatności są na bieżąco dezynfekowane. Usługi te są świadczone z zachowaniem rygorystycznych środków bezpieczeństwa i higieny. Jest to nowa, wyjątkowa sytuacja, będziemy więc obserwować pracę restauracji i reagować na bieżąco aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo naszym gościom i pracownikom

- powiedział przedstawiciel spółki cytowany przez Horeca Trends.