Choć zdrowe odżywianie, a co za tym idzie, rezygnacja z fast foodów, staje się coraz popularniejsze, to wielu z nas wciąż zagląda do tego typu restauracji. Niepokojących doniesień o jedzeniu z McDonald’s nie brakuje, ale nie jest w stanie odstraszyć nas to na dobre.
Tiktokerka Tish opublikowała w mediach społecznościowych nagranie, w którym przyznała, że praca w McDonald’s była dla niej istnym "piekłem". Przepracowała tam dwa i pół roku. Wskazała, że największą wadą byli nieznośni klienci. I to właśnie oni mieli zgotować pracownikom piekło na ziemi.
Więcej informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
W swoim nagraniu odegrała scenkę przedstawiającą klienta i pracownika popularnej sieci. Okazuje się, że klienci często proszą o "tanią kanapkę z kurczakiem", czyli majonezem i mięsem, eliminując przy tym pozostałe składniki. Nie potrafią jednak pogodzić się z tym, że mimo podjęcia takiego kroku cena kanapki nie obniża się, bo to wciąż McChicken, choć ubogi.
Podwyżki w McDonald’s wdają się we znaki również klientom w Polsce. Ceny kanapek wciąż idą w górę. Za cheeseburgera trzeba zapłacić obecnie 6,90 zł, a więc jego cena wzrosła o 40 groszy. Tyle samo kosztują m.in. Chikker, Jalapeno Burger czy Kurczakburger. Takich cen jeszcze nie było. To już druga podwyżka w ostatnim czasie. Już w lipcu i sierpniu 2022 roku ceny poszybowały w górę. Popularny cheeseburger w McDonaldzie podrożał z 4,50 zł w 2021 roku do 6,50 zł.