Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
"Kuchenne rewolucje" to już kultowy program emitowany w stacji TVN od 2010 roku. Od tamtego czasu dziesiątki, a nawet i setki restauracji mogły liczyć na pomoc Magdy Gessler w tworzeniu nowej karty, odbudowania marketingu i nadaniu lokalu nowej świeżości. Wiele miejsc odniosło po takich odwiedzinach prawdziwy sukces, inne zaś wróciły do starych, złych nawyków, tym samym odnosząc kolejną porażkę.
Postacią jaką jest Magda Gessler, chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znana restauratorka to nie tylko kolorowy ptak TVN-u oraz iście artystyczna dusza, ale i dla wielu osób wyznacznik stylu oraz przede wszystkim smaku. Twarz kultowych "Kuchennych rewolucji", które ukazane były już w 26 edycjach od 2010 roku. Prowadząca przez ten czas odmieniła setki lokali gastronomicznych, nie tylko tworząc menu, ale i nadając miejscu charakteru i gustownego wyglądu. I to właśnie ta kwestia często interesuje fanów najbardziej - kto finansuje remont czy zakup wszystkich potrzebnych materiałów i produktów?
Chociaż kulis powstawania programu "Kuchenne rewolucje" z pewnością w dużej mierze pozostają tajemnicą, tak Magda Gessler zdobyła się na zdradzenie kilku istotnych szczegółów. Królowa dobrego smaku w jednym z wywiadów, cytowanym przez korso.pl skomentowała:
Leczę duszę i ciało, bo bardzo ważną rzeczą jest zdrowie moich zawodników w tej konkurencji pod tytułem 'Kuchenne rewolucje'. Patrzę na ludzi i zaczynam poznawać ich historie, ich problemy, dowiaduję się, z czym mają największy kłopot... Te rzeczy trzeba usunąć, żeby restauracja mogła działać. Prowadzenie restauracji to nie jest kwestia tego, że mamy dużo sprzętu. Właściciele muszą lubić karmić ludzi i budzić wśród nich sympatię. To kwestia czynnika magicznego, którym jest energia, brak skąpstwa.
Kwestia finansowania rewolucji zawsze była jedną z tajemnic nurtujących widzów i fanów programu. Wiele osób komentowało, że za taką przyjemność trzeba słono zapłacić. Warto dodać, że zespół "Kuchennych rewolucji' " przed nawiązaniem współpracy z danym lokalem, bada, czy rzeczywiście restauracja ma problemy, a nie czy po prostu chce reklamy. Tego typu rzeczy są bardzo mocno weryfikowane. Innym szczegółem jest fakt, iż Gessler nie ma głosu decydującego, jeśli chodzi o wybór miasta czy restauracji.
Jak wyjaśniła Magda Gessler w swoich mediach społecznościowych - finanse związane z rewolucjami, koszty remontów itd. są w pełni finansowane przez TVN. Zmiana dekoracji również jest po stronie produkcji. Odświeżenie restauracji odbywa się w ciągu dwóch dni, a ekipę remontową zatrudnia się na miejscu. Aranżacja twórcza od menu po wystrój to 100-procentowy wynik pracy Gessler. Pod jednym z jej postów na Instagramie możemy przeczytać: "Cała koncepcja gastronomiczna, wystrój, menu, zmiana nazwy to wyłącznie mój pomysł, poparty wieloletnim doświadczeniem".