opakowania

Więcej o:

opakowania

  • Najbardziej pomysłowe opakowania [ZDJĘCIA]

    Żartujmy, śmiejmy się i nie bierzmy życia tak poważnie! Kupując zabawnie "ubrane" produkty wpływamy na swój dobry nastrój. "Twarzowe" opakowania włóczek Rellana Hair? zaprojektowane zostały przez agencję Ogilvy & Mather z Frankfurtu. Jak mówią reprezentanci agencji jest to przykład wysoko

  • Upfield oferuje prośrodowiskowe opakowanie

    Firma Upfield, światowy producent żywności pochodzenia roślinnego w styczniu br. wprowadziła na polski rynek innowacyjny, proekologiczny rodzaj opakowań wielokrotnego użytku. Nowe opakowania charakteryzują się większą pojemnością (1,1l), wysoką funkcjonalnością oraz możliwością wielorazowego

  • Pytanie o opakowania uzupełniające

    Wydawało mi się, że tak będzie nie tylko zdrowiej dla środowiska, ale po prostu taniej. Tymczasem w supermarkecie Tesco gdzie robię zakupy albo w ogóle nie ma produktów w opakowaniach uzupełniających, albo po przeliczeniu okazują się droższe. Jak to w końcu jest? Opakowania uzupełniające sa eko

  • Sztuka opakowania

    i ART OF PACKAGING - PROFESSIONAL To dwa Konkursu w ramach edycji ART OF PACKAGING 2007. Idea i cel są te same - prezentować i nagradzać ciekawie zaprojektowane, designerskie, funkcjonalne i trafnie dobrane opakowania. ''Konkursowi skierowanemu dla sektora, który w poprzedniej edycji zdefiniowaliśmy

  • Farby Barwy Natury: nowe opakowanie i nowe kolory

    , nawiązujących do barw występujących w naturze. Odświeżono również wygląd puszki z farbą. Firma zmieniła opakowanie po analizie zachowań konsumentów w sklepach, a także najczęściej pojawiających się dylematów przy wybieraniu farby. Powstał nowy format i projekt opakowania Śnieżki Barwy Natury. Z poprzednim

  • Tchibo Eduscho Family: nowoczesne opakowanie, ten sam smak i aromat

    Intensywna i wyrazista kawa wciąż jest dostępna w charakterystycznym żółtym opakowaniu, teraz z podwójnym logotypem ? Tchibo oraz Eduscho. ? Ta zmiana to naturalny krok w rozwoju marki. Poprzedziliśmy ją badaniami konsumenckimi, które potwierdziły, że nowe opakowanie jest pozytywnie odbierane