surówka

Więcej o:

surówka

  • Surówka z pora na trzy sposoby - doskonały dodatek do obiadu

    Por ? właściwości Por to bardzo zdrowe warzywo, które warto włączyć do swojej diety ? najprościej przez przygotowywanie surówek. Por to przede wszystkim doskonałe źródło żelaza, ale także wapnia, magnezu i potasu. Zawiera także witaminę C, A i E, jest niskokaloryczny i może być także stosowany w

  • Surówka z czerwonej kapusty - doskonała do obiadu

    Czerwona kapusta pojawia się na naszych stołach nieco rzadziej niż biała ? a szkoda, bo jest nie tylko bardzo zdrowa, ale także niezwykle smaczna. To także ciekawa odmiana dla tych, którzy do obiadu jedzą zwykle powtarzalne surówki. Zamiast kolejny raz robić coleslaw albo tartą marchewkę, przyrządź

  • Surówka z kapusty pekińskiej. Sprawdzone przepisy

    odsączamy na sitku i dodajemy do kapusty z marchewką. Ananasa lekko odsączamy i kroimy w kostkę. Dodajemy do reszty. Doprawiamy do smaku. Jeśli sałatka jest zbyt sucha, możemy ją lekko skropić sokiem z ananasa. Surówka z pekińskiej do obiadu i nie tylko Surówka z pekińskiej to świetny dodatek do obiadu

  • Surówka z kapusty kiszonej - bomba witaminowa do obiadu

    Surówka z kiszonej kapusty wymaga, by jej główny składnik był dobrej jakości. Najlepiej przygotować własną kiszoną kapustę. Jeśli jednak nie mamy na to czasu lub warunków, użyjmy tej ze sklepu ? ale zwróćmy wtedy uwagę na jej skład. Sprawdź, co się kryje w wiaderku lub paczce ? jeżeli jest to ocet

  • Surówka z cukinii na dwa sposoby. Prosty i smaczny dodatek do letnich obiadów

    najwięcej witamin i minerałów. Stanowi świetny dodatek do obiadów na przykład w formie surówki, która jest niezwykle smaczna, prosta i szybka w wykonaniu.  Surówka z cukinii-szybka, prosta i zdrowa Składniki: cukinia, 3 młode cebulki dymki, 2-3 ząbki czosnku, 2 łyżki dowolnej musztardy, 1/2 szklanki kwaśnej